italienerutvalget
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Lisbeth og Indi

2 posters

Go down

Lisbeth og Indi Empty Lisbeth og Indi

Poste  Lisbeth Robertsen Tor Jan 21, 2010 1:23 pm

Hei
Her er vi også Laughing

Indi ble født utenfor Gøteborg hos Heesa Mesas kennel den 21.5 2009 hun er 8 måneder i dag - faktisk Very Happy
Vi bor i Hyggen i Røyken kommune og Indi er vår første hund. For oss ble det hund når barna flyttet hjemmefra, og godt at vi ventet.... for hun er en livatt frøken! bounce

Vi er veldig glad for at vi valgte nettopp en Italiensk mynde når vi først kjøpte oss en hund, en herlig sosial og glad rase! Vi koser oss masse med henne. Vi har vært på en del kurs allerede hos Nordbys hundesenter og har vært veldig fornøyd med det! Vi følger opp med ukentlig halvårskurs nå fra februar så får vi se hvor langt vi har lyst å drive det. Det pirrer litt i konkurranse-foten men det krever mye tid så vi kjenner etter hva vi får til.

Lurer på og prøve oss på valpeshow den 7, mars men er litt usikker på hva som kreves for å være med Embarassed , får sjekke ut det litt nærmere. Er det noen som vet så tar jeg i mot med takk Smile Jeg må vel bl.a få registrert henn i NKK så vidt jeg vet.

Satser på å treffe de av dere som møter opp på Ekebersletta i februar.

hilsen Lisbeth og Indi
Lisbeth Robertsen
Lisbeth Robertsen

Antall Innlegg : 4
Join date : 21.01.2010
Age : 60
Bosted : Hyggen, Røyken kommune

Til Toppen Go down

Lisbeth og Indi Empty Re: Lisbeth og Indi

Poste  Margrét Ons Feb 24, 2010 12:26 am

Hei og velkommen hit:)

Det er ikke noe problem at stille valper, om man har ikke fått papirene på dem eller er ikke ferdig med at få stamtavle fordi man har importert en hund så kan man bare skrive "under registrering" hvor man skriver som regel registreringsnummeret:)
Påmeldingsfristen er vel ute nå, håper du har meldt på, valpeshow er jo fine til at begynne og prøve, så kan vi i utvalget forhåpentligvis arrangere ringtrening i sommer så vi håper på masse italienere som møter opp der:)
Margrét
Margrét

Antall Innlegg : 37
Join date : 30.09.2009
Age : 42

http://www.caeles.net

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet